Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Камінь-Каширського районного суду
Волинської області
від 19.06.2020 № 15-01-06
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати реєстрації запиту, коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Волинській області, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності управління об’єктами державного майна ТУ ДСА України в Волинській області повідомляє службовою запискою відповідальну особу суду.
ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається |
Граничні норми витрат |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів формату АЗ та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
|
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Додаток 2
Одержувач Територіальне управління Державної судової адміністрації України в
Волинській області
Код ЄДРПОУ 26276277
Депозитний рахунок №UА638201720343111001100002504
Банк ДКСУ м.Київ
Призначення платежу (зазначається обов’язково): відшкодування витрат на копіювання
або друк документів ПІБ особи - обов'язково.
РАХУНОК №_______
від_______ ________________ 20 _____року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн.
|
Кількість сторінок од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (відшкодування вартості паперу та тонеру )
|
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату АЗ та більшого розміру (відшкодування вартості паперу та тонеру )
|
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (відшкодування вартості паперу та тонеру)
|
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати:
________________________________________________________________
(сума прописом)
___________________________________________________________________
Керівник Начальник відділу планово – фінансової
діяльності,бухгалтерського обліку та
звітності, управління об’єктами
державного майна
_______________________________ __________________________________________
(П.І.Б) (підпис) (П.І.Б.) (підпис)